U mnie koniec kłopotów. został wgrany nowy soft i pali od strzała czy zimna czy ciepła. Chodzi równiutko ładnie przyspiesza.
Ciężki rozruch ......na ciepło
Zwiń
X
-
Ja mam juz od 2 lat cos takiegoKod:http://moto.allegro.pl/chip-ulatwiajacy-rozruch-bmw-opel-vw-2-5tds-1-9tdi-i2880665182.html
Komentarz
-
-
karolb1979, sorry ale 69zł za to gówienko, które pierwszy lepszy elektronik mi skręci za kilka złotych to przegięcie. Po pierwsze szkoda świec, po drugie tu nie chodzi o świece żarowe, tylko o dawkę rozruchową. To urządzenie przez kilka sekund fałszuje odczyt temperatury, przez co komputer myśli, że jest z -40 stopni i grzeje świece i zwiększa dawkę paliwa. To samo osiągniesz odłączając czujnik. Też będzie palił od obrotu.
Silnik TD, TDI, TDS powyżej temperatury 45 stopni nie uruchamia już świec żarowych.
Komentarz
-
-
Silnik TD, TDI, TDS powyżej temperatury 45 stopni nie uruchamia już świec żarowych.
zrob prosty eksperyment nagrzej silnik do temperatury roboczej i polej pompe wtryskowa zimna woda i aprubuj uruchomic auto
Komentarz
-
-
zrob prosty eksperyment nagrzej silnik do temperatury roboczej i polej pompe wtryskowa zimna woda i aprubuj uruchomic auto
Chodzi mi o to, ze to nie ma raczej nic wspólnego ze świecami żarowymi, tylko pompą z tego co pamiętam.
Komentarz
-
-
To nie ma NIC WSPOLNEGO z temperatura pompy !!!!
Przeciez z tym samym problemem borykaja sie silniki z pompowtryskami
Po wprowadzeniu kol dwumasowych by zbyt duza dawka nie powodowala naglego rozruchu kola ze stanu spoczynku wykastrowali w sofcie powyzej pewnej temp rzeczona dawke w funkcji obr.
I dlatego przy temp plynu 20C podawana dawka jest powiedzmy od 100obr walu ale juz przy 70C mamy 250obr przy ktorych sie paliwo wleje.
Ale auta nowe nie sa...i zaczynaja miec problemy z osiaganiem tych obr.
A to kable do rozrusznika juz za duze opory maja, a to sam rozrusznik juz nie taki zywy a to akumulator slaby prad rozruchowy ma...i klopot gotowy.
Mozna wymienic wszystkie ww urzadzenia i na pare lat miec spokoj...
Albo tez przesunac prog obrotow w dol i wygladzic dawke by auto odpalo od razu ale bez udezenia w dwumas.
Bo co z tego ze opornik z allegro oszuka przez pare sek ECU i ten pomysli ze mamy -20C zamiast 70C i podleje paliwo od 0 (Zera) obr. Auto odpali ale zazwyczaj w d... dostaje bardzo mocno dwumas!
Rozumiecie?pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Albo tez przesunac prog obrotow w dol i wygladzic dawke by auto odpalo od razu ale bez udezenia w dwumas.
Tylko odpowiedź tyczy się tego chipa z allegro. Z tego co pamiętam to on właśnie oszukuje komputer podając mu niższą temperaturę przy rozruchu, przez co podaje dawkę dla zimnego silnika i efektem ubocznym jest też grzanie świec.
Zamieszczone przez rob555Bo co z tego ze opornik z allegro oszuka przez pare sek ECU i ten pomysli ze mamy -20C zamiast 70C i podleje paliwo od 0 (Zera) obr. Auto odpali ale zazwyczaj w d... dostaje bardzo mocno dwumas!
Komentarz
-
-
Wracając do początku, można zrobić w programie korektę dawki rozruchowej, a wersja dla "oszczędnych" to odłączenie czujnika temperatury, w jednym i w drugim przypadku będzie zapalał na ciepło.
DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Podsumowując te kilkanaście stron zrozumiałem że korektę dawki robi się vcds-em, a jeżeli wartości w tym programie są niewystarczające wtedy trzeba wgrać nową mapę ?
Jeżeli tak, to mam następne pytanie jak zweryfikować czy Tuner, który wgrywa takie mapy naprawde je wgrywa a nie zmienia tylko ustawienia vcds-u (przyjmujemy że auto odpala na ciepłym po takim zabiegu)?
Komentarz
-
-
Dzięki za odpowiedź, proste i jasne. Dodam tylko że mój silnik to BKD 2.0 TDI i czytałem (nie do końca potwierdzone) , że dawkę można zmienić tylko przez wgranie map (sterownik edc16) podobno vcdsem nie działa?
Sprawdziłem , kanał niedostępny i 1 i 5 , tak więć nie nie ma za bardzo jak sprawdzić. Chyba że ktoś mógłby zinterpretować loga zrobionego przy odpalaniu:
Komentarz
-
-
Re: Zmiana mapy lubuskie
Zamieszczone przez andrzej_lysyProszę o namiary na jakiś sprawdzony zakład w lubuskim, ewentualnie zachodniopomorskim - chodzi mi o zmianę mapy paliwowej. Również mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Z góry dzięki.
Komentarz
-
-
Również w OLSZTYNIE możesz w tym miejscu zrobić korekte dawki rozruchowej.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mpmisiekProszę o namiary na jakiś sprawdzony zakład w Łodzi - chodzi mi o zmianę mapy paliwowej. Również mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Z góry dzięki.
Dowborczyków 1
90-019 Łódź
Godziny otwarcia:
nie podano
Tel.: 508-146-945
Tel.: 792799169
E-mail: [email protected]
www: www.g-lab.pl
Komentarz
-
-
Ja się też dziwię dlaczego większość widzi problem w dawce rozruchowej.Najczęściej usterka ujawnia się jesień-zima. Rozmawiałem z mechanikiem od VW i najczęstszą usterką jest rozrusznik i akumulator. Jak jest zmęczony rozrusznik i do tego dojdzie akumulator który w okresie jesienno-zimowym jest niedoładowany, lub jego najlepsze lata mineły, wtedy zaczyna się problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Najpierw potrzeba zadać sobie pytanie, czy latem usterka występowała? Zmiana dawki rozruchowej nie naprawi rozrusznika.
Komentarz
-
Komentarz